[vc_row css=”.vc_custom_1403692055105{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;}”][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1403693981938{background-position: 0 0 !important;background-repeat: no-repeat !important;}”][vc_single_image image=”5803″ img_size=”full” alignment=”right” css_animation=”left-to-right”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مشاوره و طراحی

خدمات “ریزپردازان” در این حوزه مشتمل بر دو رويكرد مي باشد. در رويكرد نخست اين شرکت در نقش مشاوري امین و صادق تلاش مي كند تا به مدیران IT سازمان ها در خصوص انتخاب هاي موجود در اين زمینه و گزینش بهترین محصول با توجه به مختصات سازمانی ایشان ياري رساند.

در رويكرد دوم تلاش مي كند تا با بهره گيري از تكنيك هاي نياز سنجي، تطابق سطح تکنولوژی با فعالیت هاي فعلی و اهداف بلند مدت يك سازمان, بهترین راهکار پیشنهادی خود جهت راه اندازی یک مرکز داده مناسب ، یا یک شبکه را توسط واحد مهندسی فروش ارایه دهد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پیاده سازی و اجرا

هر ساله پروژه هاي متعددي در زمينه هاي مختلف فناوري اطلاعات شكل مي گيرد و سازمان هاي مختلف بر اساس نيازهاي حال و آينده خود اقدام به تعريف و پياده سازي پروژه هاي مختلفي براي بهينه سازي عملكرد خود مي كنند. سازمان ها هميشه هزينه هاي فراواني را براي به ثمر رساندن پروژه ها متحمل مي شوند و در بسياري مواقع پروژه ها به دليل هاي مختلف همچون ضعف مديريتي، كمبود پول، از دست رفتن زمان و…به سرانجام مورد انتظار نمي رسند و اين يعني به هدر رفتن سرمايه و زمان سازمان، كه مي توان علت هاي مختلفي را براي آن بر شمرد.

پروژه هاي فناوري اطلاعات به دليل ماهيت خود از جنبه هاي نو بودن آنها در ساختار سازمان ها و تخصصي بودن كار و نياز به برون سپاري پروژه ها بسيار حساس هستند. يعني در فاز نياز سنجي و تعيين اولويت هاي سازمان بايد بررسي ها و مطالعه هاي دقيق، كارشناسانه و آينده نگرانه اي صورت بگيرد. در اصول مديريت پروژه نخستين مرحله و گام براي آغاز يك پروژه در سازمان، شامل فرآيندي كارشناسي براي بررسي وضع موجود سيستم ها و امكانات فعلي، بازنگري در ساختار سازمان بر اساس تحولات دروني و بيروني، بررسي جايگاه سازمان در بازار و موقعيت آن در برابر رقيبان، پيش بيني نيازهاي كوتاه مدت و بلند مدت و بررسي تعريف سرويس هاي جديدي و قابليت انطباق يا ارتقاء سرويس هاي قبلي به وسيله آنهاست. در كل مديريت پروژه فناوري اطلاعات يا به دنبال ايجاد يك سيستم جديد بر اساس شرايط به وجود آمده و كاركردهاي مورد نياز سازمان است و يا در صدد بهينه سازي و ارتقاء سيستم هاي موجود براي تطبيق دادن روشها و سيستم هاي قبلي با نيازهاي فعلي براي رسيدن به وضع مطلوب است.

نظارت

“ریزپردازان” در برخی از پروژه ها نه به عنوان مجری احداث زیر ساخت و یا مرکز داده, بلکه به عنوان ناظر بر حسن اجرای پروژه ها و به عنوان مشاور امین و صادق مشتریان, تلاش می کند تا با اتکاء بر دانش متخصصان خود بر حسن انجام کار دیگر مجریان نظارت نماید.

در این وضعیت, شرکت می تواند در عین نظارت, نسبت به ارایه مشاوره تخصصی به مشتریان خویش نیز عمل نماید. نظارت ما از مرحله احداث زیر ساخت تا نصب, پیاده سازی و سرویس های یک مرکز داده که توسط دیگر پیمانکاران انجام می شود را در برگیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]