توجه به كيفيت كالا از مهمترين وظايف شركت هاي توزيع كننده كالا و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد. شرکت مهندسی رایانه ریزپردازان سپهر در راستای ارتقای خدمات خود به مشتریان محترم، اقدام به پشتیبانی محصولات و خدمات پس از فروش کالا های خود نموده است .

شرایط گارانتی محصولات

– در صورت مخدوش شدن بسته بندی کالا (جعبه یا کارتن محصول)، کالا از گارانتی خارج شده و مشمول خدمات گارانتی نمی گردد.

– ارسال کلیه کالا ها به جهت گارانتی و خدمات پس از فروش، می بایست با هماهنگی کارشناس پشتیبانی و خدمات پس از فروش باشد.

– هزینه ارسال محصول به جهت گارانتی به عهده خریدار می باشد.

– مدت زمان گارانتی یک سال از تاریخ شروع آن بوده و در صورت نیاز مشتری قابل تمدید خواهد بود.

– صدمات ناشی از حوادث غیر مترقبه، نوسانات برق، ورود آب به درون تجهیزات، استفاده نادرست، ضربه و آتش سوزی شامل گارانتی نمی باشد.

– تعمیر و باز کردن دستگاه می بایست توسط کارشناسان شرکت انجام گیرد و در صورت اقدام توسط اشخاص غیر مجاز کالا از گارانتی خارج شده و مشمول خدمات گارانتی نمی گردد.

– ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.